Re: montaż procka - dzisiaj i kiedyś - krótkie pytanie

Autor: Buster <radob_at_w1pos.p.lodz.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 15:49:30 MET

freemanek@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
> Witam.
> Mam takie krotkie zapytanie - kiedyś było tak, że np Athlony o ile dobrze
> pamiętam miały odsłonięte rdzenie i łatwo przy montażu możnabyło taki rdzeń
> ukruszyć. Przy innych istniało ryzyko ułamania "nóżki"
> A jak to wygląda teraz??
>
> Przy montowaniu Intel Core 2 Duo też takie ryzyko istnieje?? (oczywiście
> pomijam wbijanie procka młotkiem w slot, podważanie śrubowkrętem itp :P)

Kicer napisał o Intelach, ja napiszę o AMD. Odkryty rdzeń to już
historia. W taj chwili procki AMD są osłonięte metalową płytką. Nóżki
nadal pozostały. Ale żeby je od razu łamać. Wiesz. Jak sie postarasz, to
złamiesz, ale procek wchodzi w podstawkę praktycznie tylko na jeden
sposób. Coolera też już się całkiem miło zakłada.

--
Pozdrowienia
Radek Dobrowolski vel Buster