Bootowanie z pendrive USB - czy komus sie to juz udalo?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 15:55:45 MET

Witam,

Walczę obecnie ze zrobieniem sobie bootowalnego pendriva USB. A
konkretnie to chciałbym mieć Hiren's BootCD na pendrive. Próbowałem
już mnóstwo sposobów i opisów i kucha, nie działa mi to!

Mój komp to ThinkPad Z61m. W BIOSie mam opcje ustawione poprawnie, tym
bardziej, że bootowanie z dysku zewnętrznego 3.5'' w obudowie USB
działa.

Próbowałem następujących rozwiązań:

http://blog.aaltonen.us/2004/03/01/tip-boot-from-usb-key-addendum/
http://www.weethet.nl/english/hardware_bootfromusbstick.php
http://www.bootdisk.com/pendrive.htm
http://www.nu2.nu/mkbt/
http://www.hiren.info/pages/bootcd-on-usb-disk

i ciągle nic.

Podczas uruchamiania kompa wciskam sobie F12, czyli lista urządzeń to
wystartowania, widzę na liście pen drive, wybieram i widze tylko
czarny ekran z migającym kursorem w lewym górym rogu.

Czy komuś się już udało zrobić tego bootowalnego pendrive i może sie
podzielić informacją: JAK?

Aha, czytałem gdzieś, że ponoć nie wszystkie PenDrive'y obsługują
bootowanie. Ja mam dwa, noname i PQI. Oba zachowują się tak samo.

Help?

--
z/svc