Re: Problem z pamięcią Goodram i płytą ABIT KV7.

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 09:20:44 MET

Użytkownik "Bluefish" <Bluefish@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:fg9847$9ee$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> pamięci niestety zaczęły się schody, bo za każdym razem po włączeniu kompa
> resetuje się on po kilku minutach pracy. Jest to dla mnie co najmniej
> dziwne, bo wcześniej z dwoma modułami chodził on super stabilnie przy
> częstotliwości 2.35 GHz (11*202). Teraz nawet po obniżeniu częstotliwości
> do nominalnych 1800 MHz (a nawet mniej) non stop reset. Przeważnie dzieje
> się to przy odpalaniu okna jakiegoś programu. Nie pomaga nic, ani
> przywrócenie ustawień domyślnych biosu, ani podnoszenie napięcia.
> Aktualizacja biosu odpada, bo mam najnowszą wersję.
Sprawdzales pamiec memtestem? Moze jest uszkodzona - po ostatnich spadkach
cen pamieci mam wrazenie ze producenci zrezygnowali
z kontroli jakosci produktow :(
Sprobuj ustawic mniej agresywne timingi pamieci w biosie .

Czy możliwe jest żeby pamięć ta była aż tak prądożerna żeby
> powodowała resety ?? Bo na Twinmosach chodzi super. Z tym że Twinmosy są
> jednostronne, a Goodram jest dwustronny (kości po obu stronach).
To akurat nie swiadczy o dwu/jednostronnosci pamieci

> Co do konfiguracji to z kalkulatora wynika że zżera ona 276 W, a zasilacz
> mam 350 W (no name). Więc nie sądzę żeby to on się nie wyrabiał.
>
> PS. Jeśli to wina zasilacza, to jaki polecalibyście w rozsądnej cenie ??

Ile lat ma zasilacz?

pzdr