Problem z USB po instalacji Service Pack 2

Autor: Myszkin <pumpalik_at_wp.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 09:27:58 MET

Właśnie wymieniłem główne bebechy w kompie: płytę główną, procesor,
k.graficzną... System bez problemów się załadował i zaczął wykrywać
nowe urządzenia. Dałem na restart, włożyłem płytę instalacyjną XP i
uruchomiłem naprawę systemu. Wszystko przebiegło bez preoblemów.
Zainstalowałem wszystkie sterowniki do płyty głównej i karty
graficznej. Następnie zainstalowałem Service Pack 2. Restart i
wszystko jest ok, oprócz jednego - mysz USB umarła. Nie działa żaden
port USB. Aparat cyfrowy, który był natychmiast wykrywany przez USB,
teraz nie jest wykrywany na żadnym porcie USB. Mysz jest całkowicie
sprawna, już sprawdzona na innym kompie!
Płyta: DFI Infinity NF Ultra II-M2, posiadająca opinię płyty
BEZPROBLEMOWEJ
procesor: Athlon 64 x2 5200+
RAM: 4GB, Geil PC800 CL4 ultra
Grafika: 8800 GTS
HDD: ze starego kompa - Seagate Barracuda 120GB, IDE ATA 133
Zasilacz: Chieftec 450 W

Przy starcie kompa mysz się zgłasza, zaświeci tradycyjnie ale gaśnie
już podczas ładowania systemu.

Za ewentualne podpowiedzi dzięki z góry.

Pozdrówka dla grupowiczów.