Re: Przelacznik KVM pogarszaja obraz?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 12:03:38 MET

tiamatx@o2.pl <tiamatx@o2.pl> wrote:

> sprzet, zazwyczaja stosowany jest przez adminow w serwerowniach. Ja
> natomiast zajmuje sie grafika 3D i 2D, do tego potrzebuje pracowac na
> kilku maszynach jednoczesnie. Chce zainwestowac w KVM, ale slyszalem

A sprawdzałeś jak by się pracowało przez sieć, nie przełączając
fizycznie sygnału?

> ze one znacznie znieksztalcaja obraz w mojej pracy jest to
> niedopuszczalne. Slyszalem ze wiele zalezy od kabli, w ofercje allegro

Kwestia definicji 'znacznie' oraz jakości KVM.

> sa przelaczniki z wbudowanymi przewodami, " PRZEŁĄCZNIK KVM NA 4
> KOMPUTERY" za 149 zl. dzieki czemu PODOBNO jakosc jest znacznie
> lepsza. Jak to jest w praktyce niestety nie wiem.

W praktyce są KVM-y mechaniczne oraz sterowane cyfrowo. W pierwszych
ważna będzie w zasadzie sama jakość styków, w drugich sygnał jest
przetwarzany dodatkowo przez elektronikę (która generuje OSD na ekranie
oraz przejmuje pewne kombinacje z klawiatury).

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/