Przelacznik KVM pogarszaja obraz?

Autor: <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 10:35:44 MET

Witam,
czy przelaczniki KVM znacznie znieksztalcaja obraz?. Tego rodzaju
sprzet, zazwyczaja stosowany jest przez adminow w serwerowniach. Ja
natomiast zajmuje sie grafika 3D i 2D, do tego potrzebuje pracowac na
kilku maszynach jednoczesnie. Chce zainwestowac w KVM, ale slyszalem
ze one znacznie znieksztalcaja obraz w mojej pracy jest to
niedopuszczalne. Slyszalem ze wiele zalezy od kabli, w ofercje allegro
sa przelaczniki z wbudowanymi przewodami, " PRZEŁĄCZNIK KVM NA 4
KOMPUTERY" za 149 zl. dzieki czemu PODOBNO jakosc jest znacznie
lepsza. Jak to jest w praktyce niestety nie wiem.
Ktos wie jak sie to ma w praktyce i jakie przelacznik jest do takich
zastosowan graficznych, moze podacie jakies modele na 4 komutery.

Dzieki pozdro.