Re: pamiec RAM - SDRAM/DDR I - jak sprawdzic?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 12:05:54 MET

bj <SpillOut99@yahoo.com> wrote:

> mam 4-letniego kompa z 256 MB RAM-u. Chce dokupic mu 512. Jak sprawdzic, czy mam SDRAM, czy DDR I?

DDR to też SDRAM. A jak chcesz wiedzieć, czy SDR czy DDR, to najłatwiej
zajrzeć do instrukcji, albo sprawdzić jakimś programem zczytującym
informacje DMI (SMBIOS).

> I czy kostke pamieci po prostu dokladam i gotowe, czy jeszcze musze cos zrobic, zeby zadzialalo?

Dokładasz tylko. I liczysz po cichu, że zadziała z obecnymi pamięciami.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/