Re: Komputer sie nie zawsze uruchamia..

Autor: Zonk <zonk_at_zonk.spamer>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 21:53:14 MET

scaut.00 wrote:
> Witam,
> Na poczatek napisze, ze w archiwum znalazlem watki z problemem jaki
> mnie dotknal - ale nie znalazlem odpowiedzi.. Zawsze ktos duma.. moze
> to.. moze tamto.. a nigdy nie ma sfinalizowania tematu i raportu od
> autora co rzeczywiscei bylo przyczyna.. Nie mam pieniedzy na
> improwizowanie i zmiany zasilacza, potem ramu itp..

jak plyta glowna leciwa - zmien bateryjke podtrzymujaca CMOS (jakies 5zl i 5
minut roboty).

Jesli nie to tez zmien, nie zaszkodzi ;) Baterie dobrej firmy kup, stara wywal
ale nie do smieci a tam gdzie baterie stare zbieraja.

Jesli to nie pomoze - zasilacz tez jest na 1 planie, ja mialem ekstrelamnie
wyciszony (sie grzal dosc mocno) i po ok 5 latach musialy pasc kodensatory od
przetwornicy dajacej 5V SB (zaislanie w stand by - czyli w suspent to ram - st3
inaczej). Czasami sie przez to komp nie wlaczal, tzn raz na 3 razy umieral
podczas snu :)

Podmien wiec zasilacz na jakis dobry/ markowy/ sprawdzony i zobacz.