Komputer sie nie zawsze uruchamia..

Autor: scaut.00 <scaut.00_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 20:57:37 MET

Witam,
Na poczatek napisze, ze w archiwum znalazlem watki z problemem jaki mnie
dotknal - ale nie znalazlem odpowiedzi.. Zawsze ktos duma.. moze to.. moze
tamto.. a nigdy nie ma sfinalizowania tematu i raportu od autora co
rzeczywiscei bylo przyczyna.. Nie mam pieniedzy na improwizowanie i zmiany
zasilacza, potem ramu itp..

A problem jest nastepujacy:
Od jakiegos czasu mam problemy z uruchamianiem kompa.. Po wlaczeniu - nie
bylo "pikniecia" biosu, monitor nie startowal (tylko byl wygaszony) i w ogole
komp nie startowal.. Trzebabylo kilka razy zrestartowac kompa i za ktoryms
razem ruszyl... Oprocz tego zauwazylem ,ze wywalal na poczatku komunikat o
jakims errorze CMOS czy cos podobnego.. musialem klikac F1 i dopiero ruiszal
( oczywiscie jak sie odpalil do tego momentu po paru resetach - bo wczesniej
czarny ekran i nic nie ruszalo)..

Robilem wczoraj format C i zauwazylem ,ze jak po zmianie ustawien w BIOSie,
zeby najpierw startowal np CDROM (zamiast twardziela) - od razu sie zawieszal
i znowu czarny ekarn i monitor wygaszony...
ZAuwazylem rowniez, ze jak odepne kabel od zasilacza zasilajacy plyte glowna -
 uruchamia sie od razu bez problemow...

Please.. jak mieliscei takie problemy - a czytalem ze mieliscie - to
napiszcie co bylo przyczyna..
heellpp....

Mysle ze wadliwy ram czy procek odpada - bo komputer sie co jakis czas odpala
i dziala bez zarzutu..

help mee