Re: GA-P35C-DS3R

Autor: Zonk <zonk_at_zonk.spamer>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 21:55:54 MET

Roket wrote:
> Prosze o kilka spoztrzezen
> posiadaczy na temat tej mobo.
> Czy jestes zadowolony z jej posiadania ?
> Wady/zalety ?
> Lektura recek z portali to dla mnie za malo.

tak, watek z wczoraj - plyta poc C2D sie nazwal, zobacz go. Jestem zadowolony,
nic mnie nie wkurza. Cieszy LPT i COM (grzebie w roznych elektronicznych
rzeczasz to sie czasami przyda do zaprogramowania procka itp).

Nie katuje jej OC, nie uzywam RAID. Dzwiek jest ok, stary SB live odszedl na
emeryture. Tuner TV ni zakloca dzwieku, nic nie pyka i trzeszczy. Stabilna.