Raz działa, raz nie cd.

Autor: ask909 <ask909_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 20:53:21 MET

Witam ponownie!

Opisywałem pare wątków niżej następujący problem:

"
<Witam!

<Od kilku ładnych lat mam z komputerami doczynienia ale ten problem jawi mi
<się poraz pierwszy:

<Kolega podrzucił mi komputer z przepalona płytą główną. Zamówiłem płytę,
<Socket 754, wymieniłem wszystko działało elegancko dwa dni a później...
<Komputer uruchamia się, wszystko widzi, uruchamia sie system, wiesza się, a
<potem co mnie dziwi najbaradziej nie uruchamia sie wcale (nie uruchamia się
<nawet grafika)! Trzeba poczekać jakis czas po czym sytuacja się powtarza
<nawet, gdy wszystko wyłączę prócz RAM, procesowa i grafiki. Zaznaczam, że
<wymianiałem RAM, grafikę, zasilacz, chłodzenie - czyżby płyta? Ale jak się
<uruchamia, to wszystko jest OK,
"

wymieniłem jeszcze raz zasilacz, i komputer włącza sie raz na kilka razy.
Jak się włączy działa bez zastrzeżeń, nawet maksymalnie obciążony. Nie mam
bladego pojęcia dlaczego często nie chce sie uruchomić (nie ma nawet sygnału
na ekran), wygląda na to, że przy starcie coś mu przeszkadza albo czegoś nie
widzi (jak moja baba:)),

pomóżcie bracia,

pozdrowienia,
Ask