Napęd optyczny - jaki?

Autor: Marek <nospam_at_spam.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 11:59:19 MET

Padła mi nagrywarka DVD - muszę kupić następną lecz nie mam rozeznania w
  co warto wejść. Kiedyś zaglądałem na CDRinfo lecz teraz nie znajduję tam
testów nagrywarek aktualnie dostępnych w sprzedaży. Proszę o podpowiedź,
co warto kupić aby nie mieć zbyt szybko problemów z jakością tego
sprzętu. Nagrywarka powinna dobrze radzić sobie z korekcją błędów, być
w miarę szybka i nie utrudniać kopiowania (ten ostatni warunek nie jest
krytyczny).

Dziękuję za pomoc
Marek