Re: Projektor z WIFI lub RJ45 ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 11:15:58 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>I znów sprawa rozbija się o oprogramowanie ;) Ale byłoby to
>ciężkie do napisania mimo wszystko -- sieć działa na poziomie
>użytkownika , a sterowniki grafiki zazwyczaj na poziomie jądra
>(choć to zależy od systemu i wersji).

Co rozumiesz przez 'sieć działa na poziomie użytkownika'? W normalnych
systemach, z tego co mi wiadomo, to co potrzeba jest w jądrze.
Na przykład, obsługa SMB. We Windows jest inaczej?

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I'm  forgetting what you said and not chang-
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' ing anything.(TeX)