Re: Grafika zintergrowanal ? ekonomiczne rozwi±zanie - jakie ? kontynuacja ...

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 21:23:36 MET

U¿ytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:fg0l5d$5ci$1@news.onet.pl...

> "Exploris @autograf.pl>" <exploris<WYTNIJ TO> wrote in message

> o czym chcesz dyskutowac? najpierw poznaj ograniczenia architektur typu
> UMA a potem mozemy pogadac - kazda zintegorwona karta grafiki nadaje sie
> do wszystkiego poza dwoma rzeczami - graniem i zlozonymi obliczeniami
> (czesciwio obie te rzeczy sie pokrywaja)

taaaa ale mi siê trafi³ "dyskutant" - m±drala ....
a wystarczy³o napisac ¿e ów cytowany przeze mnie go¶æ pierdo³y pisze ...
IMHO zewnêtrzne Ti4200 (ze wzglêdu na swój wiek !!!!! i przestarza³o¶æ) jest
raczej mniej wydajne od X1200/X1250
czy¿ nie prawda ?

--
Pozdrawiam  ... Exploris.
"Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, bo ludzie mog± nie dostrzec ró¿nicy..."