Re: [NTG] Petycja

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 21:22:46 MET

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote:

> Nie wyobrażam sobie jak może być wtedy zapewniona niejawność wyborów w
> parze z odpowiednimi zabezpieczeniami przed fałszowaniem wyników. Jeśli

Od strony programowej banalna, natomiast trudność istnieje od strony
społecznej, w uwierzytelnieniu faktu niejawności. Ja na przykład
musiałbym zobaczyć kod źródłowy i uzyskać gwarancję, że to właśnie on
jest uruchomiony.

> kraju. Taki problem można też rozwiązać poprzez odebranie prawa głosu
> poza granicami RP.

Prawo głosu powinien mieć ten, kto płaci podatki do budżetu.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/