Re: IBM T4x- ukryta partycja

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 19:57:21 MET

> Zgrać system z ukrytej partycji i przenieść wszystko na wiekszy hdd.

to jakims Ghostem lub czyms podobnym postaraj sie caly dysk skopiowac na ten
wiekszy.

> Pirat mnie nie interesuje.

nie chodzi o to ze bedziesz miec piracka wersje, partycja recovery jest
potrzeban tylko ot tak jak by ktos chcial w prosty sposob odzyskac system.
usuniecie tej partycji i zainstalowanie systemu z pirata(oczywiscie wpisujac
numer z naklejki) nie jest nielegalne:)
tzn nikt sie nie przyczepi ze masz system nielegalny.
to jest normalna procedura instalowania systemu.

> W tym sęk, że nie widzę opcji: "Create Recovery Media", a nigdy nie
> zgrywałem systemu z ukrytej partycji...

pogrzebie na t40 i zobacze jak sie to nazywalo, wiem ze na 100% zgrywalismy
z t42 obraz z ukrytej partycji 6-7 CD nam to zajelo i z tych plyt mozna
odtworzyc obraz dysku tak jak bylo fabrycznie czyli lacznie z ukryta
partycja, potem jeszcze recovery system i juz masz preinstalowany system jak
z fabryki:)

ale ja powaznie mowie zebys zapomnial o tej partycji i reinstalowal system z
plyty.
T4x ma teraz tak stary obraz ze i tak z Lenovo trzeba pociagnac pare setek
MB sterownikow i drugie tylko poprawek do XP zeby byc na czasie :)

--
pzdr
piotrek