Re: IBM T4x- ukryta partycja

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 22:42:47 MET

> W tym sęk, że nie widzę opcji: "Create Recovery Media", a nigdy nie
> zgrywałem systemu z ukrytej partycji...

jakiego masz notebooka?
ktora t4x:)

odpalilem wlasnie T40 i nie widze zadnej opcji do tworzenia kopi ukrytej
partycji na CD/DVD
odpala sie AccessIBM Predesktop Area i mozna przywrocic system ze swojego
backupa, przywrocic sprzet do ustawien fabrycznych, utworzyc dyskietke
diagnostyczna, puscic pc doctora i jakis setup:)

dziwne bo w T42 napewno robilem z poziomu ukrytej partycji kopie na CD wiec
taka opcja musiala byc.
w ktoryms z Lenovo(chyba N100) taka plyte do przywracania stanu fabrycznego
byl soft pod windowsem.
mozliwe ze w T40 jest podobnie.

--
pzdr