Re: Czy warto kupic tego laptopa ACER 3693 WLMI - cena kuszaca... dosc pilne :)

Autor: Zonk <zonk_at_zonk.spamer>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 16:54:08 MET

Piotrek wrote:

> w moim przypadku na jakies 10 Acerow padl kazdy, a na kilkadziesiat
> IBM czy Lenovo uszkodzeniu uleglo kilka czy kilkanascie sztuk.
> roznice widac golym okiem.

gdzie pracujesz, serwis, duza korporacja? Tyle masz probek do badan. Ogolnie
jak padnie to padnie, mam niby 12 a w sumie 24mc gwarancji, to laptop bedzie do
zadan "sporadycznych" a nie specjalnych. Jak padnie to sa inne kompy :) A na
serwis sie poczeka...

Ktos pisal o 3mc w serwisie acera - to chyba niezgodne z prawem ;)? Ale jesli
to prawda to nie jest to serwis a zlomowisko...

no coz sam nie wiem :) 1750... celeron i vista, nei wiem jak to bedzie dzialac.
Mam C2D 1.83 w mojej toshibie i 1GB ramu, chodzi dosc kijowo :) ale nie
wylaczalem wszystkich bajerkow jeszcze (nie mam areo ale pewnie da sie jeszcze
poprawic) chyba glownie ramu malo...

to ma byc komputer dla rodzicow by wreszcie od... sie odemnie by zrobic im
przelew czy sprawdzic cos w google :-)...