Re: Czy warto kupic tego laptopa ACER 3693 WLMI - cena kuszaca... dosc pilne :)

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 17:05:38 MET

> gdzie pracujesz, serwis, duza korporacja? Tyle masz probek do badan.

duza korporacja, pracuje w dziale IT wiec kazdy komputer przechodzi przez
nasze rece i my miedzy innymi odpowiadamy za serwis.
ogolnie podstawa naszych sprzetow to IBMy obecnie Lenovo. chociaz serwery
nadal sa IBMa:)
ale kilka spolek ktore niemaja obowiazku zakupu sprzetu jak glowne oddzialy
kupowalo sobie rozne wynalazki miedzy innymi Acery, stad mam porownanie.
kazdy Acer kupiony w tej spolce padl....

> Ktos pisal o 3mc w serwisie acera - to chyba niezgodne z prawem ;)? Ale
> jesli to prawda to nie jest to serwis a zlomowisko...

ja pisalem o 3 mies, poszlo do serwisu w warszawie i ciezko bylo nawet
sprzed odzyskac, odeslali z informacja zebysmy sobie do brna wyslali do
czech:) ja wiem ze to nie zgodne, ale naprawde mamy ciekawsze sprawy na
glowie niz sie sadzic z ta gowniana firma. w umowie gwarancyjnej Acera niema
sladu informacji w ile maja ci naprawic sprzet :):)
federacja konsumentow zapewne by pomogla, ale kto ma na to czas. i tak mamy
w umowie ze podstawiamy sprzet zastepczy wiec klient mial na czym pracowac a
dla nas miesiac w ta czy w tamta niema znaczenia.
pozniej ten sam model Acera padl w identyczny sposob i wyslalismy go juz
bezposrenio do Brna, czas naprawy miesiac:D

> no coz sam nie wiem :) 1750... celeron i vista, nei wiem jak to bedzie
> dzialac. Mam C2D 1.83 w mojej toshibie i 1GB ramu, chodzi dosc kijowo :)
> ale nie wylaczalem wszystkich bajerkow jeszcze (nie mam areo ale pewnie da
> sie jeszcze poprawic) chyba glownie ramu malo...

na Viste 1 Gb to malo, powaznie:)
oczywiscie ze pracowac sie da i rodzice moze i beda zadowoleni ale wymiatac
to nie bedzie:)

> to ma byc komputer dla rodzicow by wreszcie od... sie odemnie by zrobic im
> przelew czy sprawdzic cos w google :-)...

to moze stacjonarny? komfort pracy nieporownywalny. wiekszy monitor,
klawiatura lepsza, mysz.
a w tej cenie to c2d kupisz z 2 gb ramu:D

--
pzdr
piotrek