Re: Czy warto kupic tego laptopa ACER 3693 WLMI - cena kuszaca... dosc pilne :)

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 16:30:20 MET

> bierz go i nie sluchaj opini o acerach, ja tylko kupuje je i uwazam ze
> maja lepszy stosunek jakosci do ceny

kazdy kupuje to co lubi:)
jedny sobie cenia jakosc, niezawodnosc i dobra obsluge klienata, a inni
dobra cene.

> kiedys fakt nie byly to najlepsze, ale czasy sie zmienily i acery to
> naprawde dobre notebooki

akurat model ktory jest na tej promocji do najnowszych modeli nie nalezy
wiec ostroznie bym podchodzil do jego jakosci.

> ja w swoim mam wszystko firmowe, pamieci hynix, nagrywarka Panasonic, dysk
> Hitchaci..

niema to znaczenia, praktycznie kazdy notebook ma markowe podzespoly ale %
uszkodzonych elementow w Acerach jest wiekszy niz u innych producentow.
w moim przypadku na jakies 10 Acerow padl kazdy, a na kilkadziesiat IBM czy
Lenovo uszkodzeniu uleglo kilka czy kilkanascie sztuk.
roznice widac golym okiem.

> kup bedziesz zadowolony

oby tak bylo, czego mu szczerze zycze.

--