Re: Czy warto kupic tego laptopa ACER 3693 WLMI - cena kuszaca... dosc pilne :)

Autor: netman <m_at_-PRECZSPAMERSE-jic.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 15:30:06 MET

Użytkownik "Zonk" <zonk@zonk.spamer> napisał w wiadomości
news:fg1u20$l4b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Na ostatniej stronie w tym pdf
>
> http://www.saturnpolska.com/gazetka/0915942001193299979/pdf/gazetka_200710252000_200711012300.pdf
>

> Oplaca sie go kupic (nowy, 12 mc gwarancji ale zgodnie z ustawa 24
> niezgodnisci
> z umowa...) za 1750?
>
> Potrzebne jest to dla rodzicow, sam internet i jakies aplikacje biurowe,
> zero
> grania, moze jakies filmy divx...
>
> Prosze o opinie czy za te pieniadze to dobry zakup za 1750zl (za 1599 nie
> dalem
> rady kupic ;) )

bierz go i nie sluchaj opini o acerach, ja tylko kupuje je i uwazam ze maja
lepszy stosunek jakosci do ceny
kiedys fakt nie byly to najlepsze, ale czasy sie zmienily i acery to
naprawde dobre notebooki
ja w swoim mam wszystko firmowe, pamieci hynix, nagrywarka Panasonic, dysk
Hitchaci..

kup bedziesz zadowolony

--
skonczyl sie tusz w drukarce?