Jak trudna jest wymiana elektroniki w dysku twardym

Autor: michalek <michales_at_polbox.com>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 14:31:03 MET

No więc było tak, przez gapiostwo podłączyłem
tasiemkę do dysku twardego 2,5" odwrotnie.
Podłaczałem poprzez przejściówkę 3,5->2,5"
W rezultacie dysk zamilkł i system go nie widzi.
Udało mi się znaleźć sprawny "dokładnie taki sam model"
dysku twardego.

Mam zamiar podmienić płytke z elektronika do swojego
aby odczytać z niego dane.

Czy taka operacja wymaga bardzo specyficznego
doświadczenia? Jestem dośc zaawansowanym elektronikiem
ale elektroniki dysku jeszcze nie podmieniałem.
Wolałbym nie zostać w pół drogi z uszkodzonymi dwoma
dyskami.

Czy może ktoś widział gdzieś w Internecie jakiś mały
opis krok po kroku, albo kilka fotek? mnie nie udało
się znaleźć.