Re: Jak trudna jest wymiana elektroniki w dysku twardym

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 14:39:38 MET

Dnia Sun, 28 Oct 2007 14:31:03 +0100, michalek napisał(a):

> Mam zamiar podmieniæ p³ytke z elektronika do swojego
> aby odczytaæ z niego dane.
>
> Czy taka operacja wymaga bardzo specyficznego
> do¶wiadczenia? Jestem do¶c zaawansowanym elektronikiem
> ale elektroniki dysku jeszcze nie podmieniaÂłem.

Z reguły to jest bardzo proste - odkręcasz płytkę i wyciągasz,
ewentualnie jeszcze trzeba jakąś jedną tasiemkę odłączyć. Schody się
zaczną jak ta tasiemka będzie przylutowana :)
Z drugiej strony - właśnie spróbowałem rozkręcić mój uszkodzony dysk
2.5" i nie jestem w stanie tego zrobić - wkręty trzymają bardzo mocno.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com