Re: czy warto kupić używany sprzęt?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 14:26:02 MET

Dnia 27.10.2007, kolololo napisał(a):

> mam możliwość zakupić następujący sprzęt za 300-350zł. Czy warto?
> Dell Computer OptiPlex GX260SD

[...]

> Dodatm tylko, że kompa nie wykorzystuję to grania, ani do projektowania
> grafiki.
> Chcę jednak wiedzieć czy te parametry są dobre i czy jakość tego sprzętu jest
> dobra.

Parametry - IMO wystarczy spokojnie, z zastrzeżeniem, że jednak dołożyłbym
do 512MiB RAM (dla wygody). Sam mam kilka podobnych i słabszych maszynek,
które działają świetnie zarówno pod Windows jak i Linux.
Jakość - bardzo dobra. Nie wiem czy widziałeś ten model, IMO obudowę ma
ładną i praktyczną choć bardziej podoba mi się wersja SF (dla niektórych
minusem może być to, że napędy optyczne włożysz do niej tylko slim, jak w
laptopie, czyli droższe) oraz karty AGP i PCI tylko niskoprofilowe. Do SD
(czyli takiej jaką planujesz kupić) włożysz dowolny napęd 5.25". Posiada
też "kątówkę" umożliwiającą włożenie dowolnych kart PCI, gorzej z AGP,
które muszą być niskoprofilowe. Zresztą co ja będę się rozwodził, nie wiem
nawet czy planujesz jakąś rozbudowę.
Najlepiej sam sobie obejrzyj i poczytaj dokumentację ze strony Della.
http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/opgx260/po/index.htm#printed_documentation

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/