Re: Czy warto kupic tego laptopa ACER 3693 WLMI - cena kuszaca... dosc pilne :)

Autor: Zonk <zonk_at_zonk.spamer>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 13:58:14 MET

> ja znowu widzialem 3 tyg Acera z padnieta nagrywarka, nowka sztuka:)

no to mnie nastraszyles... sam mam toshibe model z srednie/goren polki i
wydawalo mi sie ze przeplacam... :) W saturnie jakbym go dorwal za 1600 to
chyba by ryzyko sie oplacalo, takie sklepy zwykle nie robia problemow (to to
samo co Media Markt, tam mi po prostu dali nowy czajnik jak stary padl :) )