Re: Czy warto kupic tego laptopa ACER 3693 WLMI - cena kuszaca... dosc pilne :)

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 13:51:30 MET

> ale dam tylk o1750... i mam 24 mc gwarancji (daja niby 12mc ale przeciez
> jest niezgodnosc towaru z umowa - nowa rekojmia, duzy sklep z ktorego
> pochodiz ten sprzet nie powinien robic problemow).

oj uwazaj z ta gwarancja bo mozesz sie przejechac.
jeszcze nie dawno byly koszmarne klopoty z naprawa gwarancyjna Acera, a juz
na 24 mies bym nie liczyl. w najlepszym wypadku 12 mies o ile nie bedziesz
czekal na naprawe 3 mies jak mnie sie zdazylo z jednym Acerem:)

ja bym ta marke omijal z daleka, niby cos sie poprawilo ale radze czekac i
patrzec.
ja znowu widzialem 3 tyg Acera z padnieta nagrywarka, nowka sztuka:)

--
pzdr
piotrek