Re: Czy warto kupic tego laptopa ACER 3693 WLMI - cena kuszaca... dosc pilne :)

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 14:16:41 MET

> no to mnie nastraszyles... sam mam toshibe model z srednie/goren polki i
> wydawalo mi sie ze przeplacam... :) W saturnie jakbym go dorwal za 1600 to
> chyba by ryzyko sie oplacalo, takie sklepy zwykle nie robia problemow (to
> to samo co Media Markt, tam mi po prostu dali nowy czajnik jak stary padl
> :) )

niemam doswiadczenia z reklamowaniem sprzetu w MM czy saturnie:)
za to widzialem od nich juz rozpakowanego X360 i notebooka Toshiby z
preinstalowanym systemem na ktorym byl zalozony uzytkownik Dorota :):):)
ja bym te sklepy omijal szerokim lukiem jesli chodzi o zakupy sprzetu
komouterowego.

co do gwarancji moga sie migac lub wyslac na drzewo:)
praktycznie sprzedawca podbije ci karte gwarancyjna gdzie masz wymienione
serwisy danego producenta i to klient sobie ma zalatwiac gwarancje a nie
sprzedawca.
oczywiscie wiele zalezy od sprzedawcy i od upierdliwosci klienta.

--
pzdr
piotrek