Re: z cyklu na ch** mi lcd

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 10:46:20 MET

> nie watpie ze masz racje, musze tylko powiedziec o tym mojemu monitorowi -
> cholera kupiony 2 lata temu na allegro i sie szmaciarz popsuc nie chce -
> wie ze w jego miejsce kupie 3x22 calowe

Nie rozpatrujemy kwestii jednostkowego przypadku, a rynku używanych
monitorów CRT w ogole. Nie da się ukryć, że może 1 na 100 może trafi znośny,
ale niestety większość napalonych na tani dobry monitor kupi wyeksploatowany
złom. Z poziomem czerni 0,6 cd/m^2, plamami, utratą detali w cieniach, i
innymi mało ciekawymi defektam. Zużycia kineskopu nie da się powstrzymać.
Kilkuletni świecący 16 godzin na dobę, jest jedną nogą na tamtym świecie,
ale niestety po podkręceniu żarzenia nie sposób tego stwierdzić. Świeci
Panie jak nówka nieśmigana. Faktem jest, że 100% takich monitorow kończy
życie po góra kilkuset godzinach.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!