Re: z cyklu na ch** mi lcd

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 01:26:25 MET

"Tom01" <biuro@mastiff.pl> wrote in message
news:ffv991$cu4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie twierdzę, że rodzynków nie ma. Jednak nie jest nimi 100% ofert z
> allegro, co sugerują opisy.

nie watpie ze masz racje, musze tylko powiedziec o tym mojemu
monitorowi - cholera kupiony 2 lata temu na allegro i sie szmaciarz
popsuc nie chce - wie ze w jego miejsce kupie 3x22 calowe

ps
samochodow uzywanych tez pewnie nie warto kupowac - tylko nowe z salonu
(najlepiej taki co spadl z lawety i byl na robieniu geometrii a potem u
lakiernika)