Re: czy warto kupić używany sprzęt?

Autor: RadoslawF <radoslaw_at_poczta.emitel.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 09:54:51 MET

Dnia 2007-10-28 01:56, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Kłamiesz, :) pisząc o zajętości 100 MB SWAPu pod Windows. :)
> (chyba, że to jakiś stary Windows lub bardzo mocno okrojony)
> Może aż 200 MB nie potrzebuje, ale poniżej 128 MB WXP raczej ;) nie zejdzie.
>
> A tutaj mocno się mylisz w ogóle. :)
> System ma możliwość ingerowania w mechanizm SWAPowania, ale nie
> jest to taki sposób. Windows też potrafi zmienić sposób używania
> SWAPu -- przynajmniej w teorii, ale normalne używanie SWAPu jest
> właśnie takie, że SWAP pracuje także wówczas, gdy RAMu nie brakuje.

Pieprzysz totalne głupoty a innym zarzucasz kłamstwo.
Z dotychczasowych wypowiedzi zrozumiałem że komputer z większą
ilością pamięci to widziałeś przez szybę wystawową.
Twoja sprawa tylko dlaczego z uporem maniaka udowadniasz
że za mała ilość pamięci jest wystarczająca ?
A stwierdzeniem że używanie swapu wymusza na systemie
procesor rozbroiłeś mnie do końca. :-)
To teraz ściągnij dowolnego linuxa w wersji life, uruchom
i napisz pracę doktorską gdzie w takim przypadku zapisywany
jest swap (dyski są podmontowane tylko do odczytu jeśli
wiesz co to oznacza).
Z mojej strony EOT.

Pozdrawiam