Re: czy warto kupić używany sprzęt?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 15:27:12 MET

"RadoslawF" fg1iov$drn$1@node1.news.atman.pl

> Pieprzysz totalne głupoty a innym zarzucasz kłamstwo.

Jak mi ktoś powie, że rowerem pojechał na księżyc -- też mu zarzucę kłamstwo. :)

> Z dotychczasowych wypowiedzi zrozumiałem że komputer z większą
> ilością pamięci to widziałeś przez szybę wystawową.

A co to jest większa ilość? 2 GB czy 200 GB?
Pierwszą widywałem bez udziału szyb wystawowych, drugiej nie widywałem wcale.

> Twoja sprawa tylko dlaczego z uporem maniaka udowadniasz
> że za mała ilość pamięci jest wystarczająca ?
> A stwierdzeniem że używanie swapu wymusza na systemie
> procesor rozbroiłeś mnie do końca. :-)
> To teraz ściągnij dowolnego linuxa w wersji life, uruchom
> i napisz pracę doktorską gdzie w takim przypadku zapisywany
> jest swap (dyski są podmontowane tylko do odczytu jeśli
> wiesz co to oznacza).

DOS nie korzysta ze SWAPA, :) a z tych CPU korzysta. :)
Ale czy chcesz, czy nie chcesz -- SWAP to rozwiązanie sprzętowe, nie programowe. :)

I pochodzi z dużych/poważnych komputerów, nie z Windows.

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'