Re: Epox 8rda+, v1.1 - jaki maksymalny procesor?

Autor: <mp0011_at_gmail.com>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 00:40:13 MET DST

Dziwna sprawa - kupiem do tej płyty Athlona Mobile 2600 (barton) który
- z tego co wiem - powinien chodzić na ustawieniach 15 x 133 =
2000MHz. Niestety, po włozeniu i ustawieniu ręcznym płyta restartuje
się 3 razy i powraca do ustawień 6x100 = 600MHz. W ogóle nie mogę
ustawić żadnego mnożnika powyżej 12...

Żeby procesor chodził z nominalną prędkością, muszę ustawiać 12 x 166
= 2000 MHz.

Czy może mi ktoś powiedzieć w czym tkwi problem?

Jak można sprawdzić, czy ktoś nie zamienił nalepki na procesorze i nie
sprzedał wolniejszego procka jaki szybszego?
Czy jakiś program może odczytać domyślne ustawienia procesora?