Re: czy warto kupić używany sprzęt?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 21:16:32 MET DST

"gotar" slrnfi6s3n.sdv.gotar-poczta@pepin.polanet.pl

> Niedostatecznie to napisałem - ten komputer się uruchamiał 10 minut (a
> na trayu był tylko antywirus), firefoksa uruchamiał 5, wyłączał się 5,
> praca na 2 programach jednocześnie była wręcz niemożliwa. To był XP
> Home, w procesach nie widziałem jakichś dziwnych rzeczy, ten antywirus i
> jeszcze Avast nie znalazły nic podejrzanego (co od razu mi się wydało
> pewnikiem). Jak już ten FF się uruchomił, to działał.
> Wykorzystanie pliku stronicowania - 200 MB, czyli brak RAM-u. Nie widuję

Brak -- zgodze się. Ale brak raptem 64 MiB, nie 384 MiB.
W sumie 256 MiB byłoby luksusem.

> windowsów często, więc nie wiem nawet, co tam można powyłączać, żeby
> pamięci zaoszczędzić, jedyne co mi przyszło do głowy to wywalenie tapety ;)

> No i tu pod Linuksem można sobie kilka schedulerów I/O wybrać:)

> Zrobił się lekki off-topic, więc gdyby ktoś miał na szybko jakiegoś
> linka, co można w XP wyłączyć bez poczyniania większych szkód w systemie
> (domyślam się, że nie antywirusa;>), to jeszcze poproszę i w wolnej
> chwili podskoczę do właścicielki i jej usprawnię nieco pracę, a jak nie
> to kończmy, zanim nas na jakiś os.w* albo advocacy wywalą;)

Nie wywalą. Trzeba/można wyłączyć niektóre ,,usługi''.

Ja antywirusów prawie nie używam. Raz od wielkiego dzwonu coś
zapuszczę. Na oko (co wynika z aktualizowania baz z wirusami)
raz na trzy miesiące coś sprawdzę. I ani widu, ani słychu po
wirusach!!! Jakieś adłerowe ;) cookies -- to i owszem, ale
żeby wirus lub koń trojański? MKS czasami coś wykryje, ale
gdy wysyłałem do MKSa, aby zweryfikowali, okazywało się, że
alarm był fałszywy.

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'