Re: ACER ASPIRE 5672WLMI

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 18:57:04 MET DST

> IMO zbieg okoliczności (zaraz mnie zwolennicy spiskowej teorii dziejów
> zadziobią), widziałem to samo przy toshibie itp. - zresztą równie
> nieczęsto. Zresztą naprawdę nie wydaje mi się żeby Matsushita z Acera
> różniła się czymś od takiej z innej marki lapków...

ja tez widzialem takie przypadki w roznych notebookach.
pisalem na grupie ze w T4x tez byly problemy z napedami, oczywiscie to byl
jakis niewielki problem ale zdazalo sie.
ja nie pisze ze inne notebooki sie nie psuja, ale IBMow mialem w rekach
kilkadziesiat a problemy byly z kilkoma.
co do Acera zebym nie sklamal ale nie znam zadnego ktory by byl bez jakiejs
awari, a widzialem ich okolo 10 szt.
sam widzisz chyba roznice?

zeby nie bylo ze jestem subiektywny w tym tygodniu poszla jedna Toshiba i
jeden IBM do seriwsu:)

--
pzdr
piotrek