Problem z podłączeniem TV LCD do komputera

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 17:44:44 MET DST

Witam, zacznę od tego, że nie jestem pewien czy to dobra grupa dyskusyjna:)
Jeśli nie to z góry przepraszam;)

Mam problem z podłączeniem TV LCD Samsung LE32S81B do komputera a kartą
graficzną Ati Radeon 9000.

Do komputera jest podłączony monitor Samsung SyncMaster950p+ przez port D-Sub.
TV jest podłączone za pomocą kabla HDMI-HDMI do przejściówki HDMI-DVI.
Przejściówka jest podłączona do portu DVI w karcie graficznej.
W komputerze jest Windows XP MCE.

Problem polega na tym, że po podłączeniu TV do komputera system zmienia
rozdzielczość monitora z 1280x1024@85hz na tą, którą obsługuje TV LDC czyli
1360x768@60hz. Efektem tego jest rozciągnięty i migoczący (przez tak niskie
odświeżanie) obraz na monitorze. Telewizor nie chce działać na ustawieniach
monitora.

Czy da się jakoś ustawić żeby rozdzielczość na monitorze została 1280x1024@85hz
a na TV LCD była 1360x768@60hz???
Czy ktoś miał podobny problem?

Chciałbym np normalnie korzystać z monitora (np oglądać strony www, pisać coś w
wordzie albo GG) i jednocześnie np. oglądać jakiś film na telewizorze lub
jednocześnie ja gadam przez GG na monitorze a ktoś inny czyta sobie książkę na
pdf ale chyba moje tłumaczenia dlaczego nie mają znaczenia.

Co da się zrobić? Czy może potrzeba jakiś specjalnych sterowników?

Pozdrawiam i czekam na pomoc