Router

Autor: Adam Zielinski <adamziel_at_o2.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 17:39:57 MET DST

Witam!

moze troche nie na temat tej grupy, no, ale moze mi pomozecie... ;) Pisze w
takiej sprawie - do tej pory bylem uzytkownikiem noestrady 512Mb - i jestem
dalej! - ale uzywalem zwyklego modemu ADSL Sagem F@st800. Teraz podpisalem
umowe z Telekomunikacja na Livebox'a - bo... dziecie rosna, maja komputery,
i zaistniala potrzeba sieci w domu. Podlaczenie wszystko dobrze poszlo -
jednak ta bezprzewodowa siec, ma pewne wady, chodzi o to, ze zawsze jest
zasieg - moj komputer do ktorego podlaczony livebox, kablem, dziala dobrze -
jednak drugi, podloczony przez wi-fi bezprzewodowo, raz zasieg jest raz
nie - dodam ze moj komputer jest na parterze, a komuter dzieci na pietrze.
Bylismy w Telekomunikacji, nie ja osobiscie - wyjasnilismy sytuacje, i
powiedzieli, ze tak moze byc, zalezy od grubosci scian, i takie
dyrdymaly... - kazali dokupic router - ktory w sklepie kosztuje okolo 300zl,
ale na targu mozna kupic za pare groszy... - tak powiedzieli! :) Teraz mam
pytanie - a czy ten livebox, ktory dala Telekomunikacja, czy nie jest
routerem? - wychodzi na to, ze tylko mnie naciagneli..., a teraz każą kupic
drugi, czy dobrze mysle? Ogladalem te routery na Allegro, i zdecydowalem sie
na ten: D-LINK DI-524
http://www.allegro.pl/item260218096_promocja_router_d_link_di_524_wifi_54_gw
_2l_fv.html
czy bedzie dobry, czy nie bedzie gubil zasiegu jak ten livebox? - chodzi mi
o polaczenie bezprzewodowe, bo kable raczej nie wchodza w rachube!! Jan
napisalem mieszkamy w domu jednopietrowym, i internet jest potrzebny na
parterze i pietrze, na razie tylko moj komputer i dzieci, na pietrze - ale z
czasem poze i wiecej, np. laptop.
Dziekuje za pomoc i wskazowki. Pozdrawiam.
Adam