glośny komp

Autor: Max <minimaxiTNIJ_at_op.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 17:20:31 MET DST

Witam, mam kompa Athlon 2600, 1GB RAM, Radeon 9350, 80GB, XP, na najtanszej
obudowie Codegen 350W. Pracuje b. glosno, wrecz buczy i wpada w wibracje...
Mam zamiar przeznaczyc go dla dziecka (ja mam nowego lapka) i chce
zmodernizowac pod wzgledem halasu stąd kilka pytań:
1. Czy zmiana samego zasilacza na np. Fortron 350W pomoze?
2. Czy jest konieczna jest rowneiz zmiana obudowy, bo ta moze przenosic
wibracje?
3. Czy chlodzenie wewnątrz, witraki itp, tez tzreba bedzie zmienic?
4. Jakie są Wasze Typy i doswiadczenie w tym zakresie, bo niechce wywazac
dzrwi juz otwartych?
Serdecznie pozdrawiam