czy tylko c2d 21xx

Autor: Picia <picia_at_op.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 11:56:14 MET DST

Witam,
Staję przed zmianą platformy sprzętowej. Obecnie to Barton Mobile + Abit
NF7-S. A chciałem się przesiąść na Intela Dual Core lub C2D. Poczatkowo
planowałem zakup procesora E6600 jednak teraz jestem w kropce. Bo po
lekturach różnych forów wydaje się że jedynym sensownym (najbardziej
opłacalnym) rozwiązaniem jest 2140+ O/C. Zakładam, że ja również będe chciał
go kręcić. Więc nie ma sensu kupować procków sz serii 4xxx lub 6xxxx tak jak
planowałem?

 --
Pozdrawiam
Piotr