Re: czy tylko c2d 21xx

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 12:11:33 MET DST

Użytkownik "Picia" <picia@op.pl> napisał w wiadomości
news:ffv22k$6gi$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Staję przed zmianą platformy sprzętowej. Obecnie to Barton Mobile + Abit
> NF7-S. A chciałem się przesiąść na Intela Dual Core lub C2D. Poczatkowo
> planowałem zakup procesora E6600 jednak teraz jestem w kropce. Bo po
> lekturach różnych forów wydaje się że jedynym sensownym (najbardziej
> opłacalnym) rozwiązaniem jest 2140+ O/C. Zakładam, że ja również będe
> chciał go kręcić. Więc nie ma sensu kupować procków sz serii 4xxx lub
> 6xxxx tak jak planowałem?

Starczy E2140. Różnice w cenie (w stosunku do E4xx0/C6xx0) lepiej
zainwestować już w kartę grafiki - tam przynajmniej wzrost wydajności jest
proporcjonalny do wzrostu ceny (oczywiście jeśli grasz). Ewentualnie możesz
E2160/2180 - ma większy mnożnik, więc żeby go podkręcić do tego samego
poziomu co E2140, wystarczy mniejsze FSB, więc tańsza płyta może wtedy być.