Re: Fujitsu Siemens EM77V3515AD6PL AmiloPro

Autor: <p.bartela_at_gmail.com>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 08:45:03 MET DST

> ======
> do tych zastosowań będzie ok - pamiec grafiki nie ma tu znaczenia.

Dzięki, a powiedz, czy wiesz może coś na temat trwałości tych
urządzeń? Z pewnością nie będę wykorzystywał go w sytuacjach
ekstremalnych, chcę go używać jako normalnego mobilnego urządzenia. W
internecie znalazłem kilka opinii (niestety negatywnych) na temat
wykonania laptopów FS, z drugiej strony są one dosyć szeroko
reklamowane...