Re: Fujitsu Siemens EM77V3515AD6PL AmiloPro

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 14:36:52 MET DST

Do tej pory byłem przekonany, do laptopa: HP GU334AA HP530 T2300 15.4"
1GB 80GB VHB, jednak od pewnego czasu w Proline (tam będę
najprawdopodobniej kupował) pojawiły się notebooki z rodziny Fujitsu
Siemens, a wśród nich: Fujitsu Siemens EM77V3515AD6PL AmiloPro V3515
T2450 120GB 1024MB DVDRW VHP (tu znajduje się jego opis:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=FSC+EM77V3515AD6PL). W zasadzie
większość parametrów (także cena) przemawia na korzyść FS, poza jednym
- karta graficzna, która ma tylko 64MB RAM. Biarąc pod uwagę, że mój
stacjonarny staruszek ma nawet 128, zastanawiam się czy zakup tego
laptopa byłby dobrym pomysłem. Dlatego mam do Was pytanie, czy ów
karta (wraz z pozostałymi elementami notebooka) zagwarantuje mi
możliwość wykonywania pracy w zakresie wyżej opisanym oraz czy bez
problemu (po pracy :) będę mógł oglądać na nim jakiś film (czy np.
obraz może bardzo przycinać)? Zdziwiło mnie, że przy takiej karcie
graficznej dodawany jest do komputera system Windows Vista, no ale
może nie zauważam czegoś co powinienem. Dlatego bardzo proszę o
wszelkie sugestie.

======
do tych zastosowań będzie ok - pamiec grafiki nie ma tu znaczenia.