Re: Bateria do laptopa - porównanie

Autor: Tytooss <fake_at_mail.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 09:01:07 MET DST

Dnia Sat, 27 Oct 2007 00:47:16 +0200, c97 napisał(a):

> mam laptopa asus z96j, t7400 @ 2,16ghz - do laptopa była standardowa bateria
> 4800mAh na ktorej owy laptop ciagnie ok 1 h 20 min. Ponieważ bardzo mi to
> przeszkadzało to kupiłem na allegro baterię 7800mAh i po testach wychodzi mi
> że na nowej baterii ciągnie 2 h 20 min. Czy to normalne?

A z jakimi ustawieniami działa laptop? Jaki profil jest ustawiony w
schemacie zasilania? Jakie jest obciążenie procesora i grafiki? Jak
podświetlona matryca? WiFi? Jeśli obydwie baterie są nowe i nie zużyte, a
procesor i grafika na minimalnym taktowaniu, to nie jest to raczej normalne
biorąc pod uwagę co piszą np. tu:
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3157&review=Asus+Z96J

Przy okazji, jeśli jeszcze nie używasz, polecam:
http://www.pbus-167.com/chc.htm lub
http://cpu.rightmark.org/products/rmclock.shtml

pzdr
Tytooss