Re: ROZBUDOWA PII

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 20:04:06 MET DST

"adam" napisał:

> Co do płyty głównej to mam problem bo AIDA wykrywa ją jako Compaq
> deskpro i nic więcej nie potrafię powiedzieć, dlatego podałem chipset.
> Nie zastanwaiałem się nad PIII bo chyba nie będą chodzić. Może się mylę?

Możesz się mylić, chociaż z Compaqami nigdy nic nie wiadomo. Na moim BX-ie
bezproblemowo chodzi PIII 550. ZTCP to były też PIII 600 (na Slot1 też), ale
tu musisz uważać, bo były 2 wersje: 6x100 MHz i 4,5x133 MHz. Z tym drugim BX
może mieć problemy, bo jego nominalny FSB to 100 MHz, aczkolwiek ze 133 MHz
też, bywało, sobie radził. Były też chyba jakieś różnice w napięciu rdzenia,
nie wiem, czy Twoja płyta ma stosowne regulatory. Pamięci masz PC100?

JoteR