Stara batria od laptopa

Autor: .B:artek. <maila_at_nie.ma.i.nie.bylo.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 20:19:10 MET DST

Mam stara baterię od laptopa Toshiba. Przestała działać parę tygodni temu -
pewnie ogniwa padły ze starości. Pytanie: co z nią mogę zrobić? Ktoś to
skupuje? Nie chcę jej regenerować dla siebie. Może ktoś by chciał ją odkupić
w celu regeneracji? Czy na Allegro ktoś się tym zajmuje tak jak skupem
pustym cartridge'y do drukarek (nie mam pojęcia co wpisać w wyszukiwarkę)?

--
.B:artek.