Re: JAKI DOBRY LCD 30 cali polecacie ????????????????????

Autor: cjk <cjk_at_nospam.vp.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 19:59:06 MET DST

Tom01 wrote:
> Nie ma w tej chwili dobrych monitorów 30". Znacznie lepsze pod względem
> jakości obrazu są 24" i do tego tańsze.

Witam,
byłem prawie zdecydowany na zakup monitora HP LP3065, aż przeczytałem
Pański post. Czy mogłby Pan uściślić o jakie zalety ekranów 24" w
porównaniu do 30" chodzi? Wydawało mi się, że matryca LG.Philips typu
S-IPS użyta w tym modelu (chyba także w Dell 3007WFP-HC) zapewnia dobre
parametry obrazu (nie mówię o zastosowaniach profesjonalnych)...

Dla mnie zaletą 30" jest większy obszar roboczy (4,1 MPix względem 2,3
MPix w 24"). Monitor byłby wykorzystywany do projektowania układów
elektronicznych (Eagle, Protel, Quartus) oraz do zastosowań
domowo-multimedialnych. Nie planuję obróbki grafiki powyżej zastosowań
amatorskich, więc wierność odwzorowania kolorów nie jest priorytetem.
Zależałoby mi za to na równomierności podświetlenia... czy może
orientuje się Pan jak wypada ten HP (lub inny 30") w tej kwestii?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź