Re: Intel Quad ma mo liwo pracy wieloprocesorowej ?

Autor: <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 09:02:34 MET DST

On 18 Pa , 16:02, BartekK <s...@NOSPAMdrut.org> wrote:
> tiam...@o2.pl pisze:> Witam,
>
> Oczywi cie, w ko cu to s 4 procesory, a e w jedne pude ko zapakowane -
> to nie szkodzi, i tak musz jakos pracowa wieloprocesorowo
> W domy le jednak chodzi ci pewnie o co innego - nie ma mo liwo ci
> _zewn trznie_ wspó pracowa z innymi (kolejnymi) procesorami, to mog
> tylko procesory z serii xeon, a i te nie wszystkie. A do jakiego to
> zadania potrzebujesz wi cej ni 4 procesory?
>
> --

Witam, pracuje w 3d studio max VRAY, gdzie renderowanie jednej klatki
na AMD x2 3800 zajmuje mi od kilku godizn do kilkunastu , przy
rozdzielczosciach powyzej 1280X1024. Dlatego do tej aplikacji mocy
nigdy za malo. Chcial bym zainwestowac w 2x Quad Q6600 8 Procesorow w
jednej maszynie, mysle ze to by troche przyzpieszylo. Czekam
nieublaganie rowniez na procesor intela 8 rodzeniowy z HT czyli w
zasadzie bedzie mial 16 watkow Nehalem. Niestety bedzie mial inna
podstawke i dopiero pod koniec 2008.

Pozdro