Re: jaki router - pomocy :)

Autor: Paweł Kraszewski <pawel_at_kraszewscy.net>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 08:55:55 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Chyba wszystkie bez wyjątku routery do użytku domowego mają
> panel administracyjny dostępny przez WWW. Nie spotkałem się
> jeszcze z czymkolwiek innym. Zresztą routery do użytku
> biznesowego, nieco większe, droższe i z większą funkcjonal-
> nością, w zasadzie też mają już wyłącznie administrację
> graficzną.

:/ Jak "skończyłem" z moim WRT54GS to jest obsługiwany jak Ban Pugg
przykazał, przez SSH z rzeczonym czarnym ekranem. Dopisanie regułki do
firewalla trwa szybciej niż przedzieranie się przez 138 menu. Poza tym
cenna pamięć urządzenia powinna być używana na bufory i cache a nie na
obsługę serwera WWW z CGI (bo tak się na ogół realizuje konfiguracje).

--
 Paweł Kraszewski
 www.kraszewscy.net