Re: Ostrzeżenie(wyłaczajcie kompa z sieci)

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 09:05:58 MET DST

Użytkownik "TomaSz." <usenet_mail@op.pl> napisał w wiadomości > > Dziś przez
przypadek zauważyłem, że po włączeniu

> Bez sensu, a czym miał dmuchnąć - arktycznym powietrzem?
> Komputer pobiera prąd, to będzie wydzielał ciepło.

Nie zmuszam.
Sugeruje jeno.
Każdy kowalem swojego życia.
Oglądałem dawno temu sztukę teatralną
w której bohater rzucał się w najniebezpieczniejsze
 akcje (wojna) i nic go nie "trafiało", a potem się
zdziwił jak dostał kulkę, mówiąc ostatnie słowa
"przecież urodziłem się w kuźni i jestem przez
to szczęściarzem".
Chciałem poinformować. Kto chce skorzysta.
Temperatura powyżej 0K (proporcjonalnie do jej wzrostu)
jest niebezpieczna:).

Artur(m)