Re: wspomaganie h264 najtaniej

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 15:30:18 MET DST

Michal Bien wrote:
> jest to 40-65% srednio dla obu rdzeni. A co postprocessingu - po co Ci on
> do 1080p? Robisz deblock i dering na trailerach 1080p? Ja tam uzywam

Trochę inaczej: mam jedną konfigurację dla całego mplayera, w związku z
czym 1080p też się łapie. Zresztą parę filtrów i tak jest standardowo
włączonych z tego co mówi dokumentacja.

> Sam FFDShow i playery go wykorzystujace jak media player classic jest
> kiepsko zoptymalizowany dla H.264 i tez mi sie cial przy bardziej
> skomplikowanych 1080p.

Z drugiej strony gdzieś kiedyś widziałem porównanie FFDShow z
komercyjnym CoreAVC i wprawdzie ten drugi był znacznie szybszy, ale
jakość wyświetlanego obrazu była gorsza (włącznie z generowaniem
artefaktów w pewnych sytuacjach). Ciekawe jak by przy nich wypadł pod
tym względem MPlayer.

Żeby nie było całkiem OT: jak działa owo sprzętowe wspomaganie NVidii?
Nie natknąłem się do tej pory na jakieś ludzkie wyjaśnienie tego całego
PureVideo.

t.