Ostrzeżenie(wyłaczajcie kompa z sieci)

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 13:28:29 MET DST

Dziś przez przypadek zauważyłem, że po włączeniu
kompa (ze stendbaja) wentylatorek zasilacza dmuchnął mi na rękę
dość ciepłym powietrzem. Myślałem ze ktoś w sposób nieuprawniony
korzystał ze sprzętu, ale nie. Po testach doszedłem do wniosku,
że zasilacz (choć Chiftec) może być do d***, więc inne, też takie
 mogą być. Podejrzewa że w niekorzystnym zbiegu okoliczności
 może dojść do niekontrolowanego wzrostu temperatury ponad to co
może znieść nasz "blaszaczek".

Apeluje.
Wyłączajcie sprzęty z sieci głównym (hardłerowym) wyłącznikiem.

Artur(m)